Klacht GGD

Een klacht over de GGD? Lees hier de klachtenprocedure GGD. Een klacht over een afgenomen coronatest, een klacht over een vaccinatie, of een klacht over het contact met de GGD is niet leuk. Zo ook het proces om deze klacht over de GGD kenbaar te maken. Zorgklacht.nl wilt graag de klachten over GGD in kaart brengen.

GGD klacht indienen

Het willen indienen van een klacht over de GGD kan ontstaan door verschillende oorzaken. Voorbeelden van een klacht over de GGD zijn:

  • U bent niet tevreden over het plannen, veranderen of annuleren van een testafspraak of vaccinatieafspraak door de GGD.
  • U voelt zich niet serieus genomen door de GGD.
  • De GGD verleent u niet de zorg die u verwacht.
  • De GGD heeft een verkeerde handeling bij u uitgevoerd.
  • De GGD weigert een een handeling of ingreep bij u te doen.
  • U bent onbeleefd behandeld of bejegend door de GGD.
  • U wordt niet (door)verbonden met de GGD.
  • De GGD verstrekt u onbegrijpelijke of verkeerde informatie.

Klacht coronatest

Een klacht over een coronatest? Bijvoorbeeld een klacht over de afname van de coronatest? Of over het doorbellen van de uitslag? Geef de klacht van de coronatest door. 

Waar kan ik een klacht over de GGD indienen?

Waar kan ik een klacht over de GGD indienen? Ik heb een klacht over de GGD, wat kan ik doen? Dit is afhankelijk van de aard van de klacht en het door wat u met de klacht over de GGD wilt bereiken. Is dit een excuus? Wilt u herhaling bij anderen voorkomen? Of wilt u een letselschadevergoeding? De aard en het doel van de klacht moet u duidelijk aangeven bij het indienen van de klacht over de GGD. De klacht kunt u indienen via het klachtenformulier van de GGD. Elke GGD regio heeft een eigen klachtenformulier. Ga hiervoor naar de website van uw regionale GGD.

Zorgklacht.nl verzamelt klachten over de GGD, maar stuurt deze klacht niet naar uw GGD door. Zorgwekkende signalen en/of trends zullen wij kenbaar maken. Maak uw ontevredenheid kenbaar. Vermeld de gebeurtenis of het gedrag waarover u een klacht hebt en de datum waarop uw klacht is ontstaan. Vermeld hierbij ook GGD regio. Het is belangrijk dat u de juiste GGD regio vermeld.  

Ik wil een klacht over de GGD indienen

 

Deze pagina delen

Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid. Je kan cookies ook niet accepteren.